با کیفیتترین درب ریلی در کشور با تخفیف فوق العاده
نوشته شده توسط : barbarimashhad


شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده انواع سقفها و سازه های متحرک از جمله انواع درب ریلی اتومات و با کیفیت به شمار می رود.
انواع درب ریلی برای فضاهای مختلف و ورودی های گوناگون در شرایطی که فضای کافی برای دربهای دیگر نباشد می تواند بهترین گزینه باشد و رفاه ساکنین را به همراه داشته باشد.
شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه ارائه محصولات درب و سقف متحرک و ثابت توانسته بهترین  و با کیفیت ترین محصولات را با تخفیف ویژه بیست درصدی ارائه دهد.

درب ریلی به صورت کشویی حرکت می کند و فضای بسیار کمی را نسبت به دیگر دربها در هنگام باز و بسته شده اشغال می کند.


درب اتوماتیک ریلی مکانیزمی قدرتمند برای مصارف مختلف از جمله ورودی انبار، کارخانجات و ادارات دولتی و راه حلی کارآمد برای محل هایی با تردد بالا و درب های سنگین می باشد. با استفاده از یک مکانیزم ساده و در عین حال موثر شما می توانید یک دروازه ورودی تمام اتوماتیک برای پارکینگ های خود داشته باشید.
ساختار کلی درب اتوماتیک ریلی به شکلی است که یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از ۲/۵ متر طول دارد به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند و فضای ورودی را به صورت کامل باز می کند.
اکثر ما در زندگی به دنبال راحتی هستیم. همه ما دوست داریم دقیقا ۲ ثانیه قبل از اینکه سوار تاکسی شویم، یک نفر درب را برایمان باز کند. همه ما دوست داریم هرگاه می خواهیم وارد مکانی شویم درب خود به خود برایمان باز شود. همه ما دوست داریم ۲ ثانیه قبل از اینکه ماشین به درب ریلی پارکینگ برسد، درب خود به خود باز شود. هنگام خارج شدن هم باز شود و پشت سر ما بسته شده و نیازی به چک کردن ما نباشد. بنابراین همه ما درب های اتوماتیک را بیشتر از درب های معمولی دوست داریم.
دربهای ریلی انواع مختلفی دارد و برای انواع استفاده ها به کار گرفته می شود. یکی از پر کاربردترین موارد استفاده درب ریلی پارکینگ است. اما این مدل از دربها در فروشگاه ها و مراکز عمومی هم استفاده می شوند. از جمله این مراکز عمومی می توان به بانک ها، مترو ها، فروشگاه های زنجیره ای و یا حتی بسیاری از ادارات دولتی اشاره کرد.

مزایای استفاده از درب ریلی اتوماتیک سایه گستر آسیا بسیار است که از ان جمله می توان به امنیت بالا کارایی و عمر بیشتر و تنوع بالاتر درب ریلی اشاره نمود.


از درب ریلی پارکینگی برای ساختمان‌های مسکونی، اداری یا تجاری‌ای می‌توانند استفاده کنند که فضای کمی برای پارک کردن خودروهای‌شان دارند.
چرا که اینگونه درب‌ها در فضای داخلی یا بیرونی دیوار باز و بسته می‌شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. و به راحتی ساکنین منزل می‌توانند خودرو هایشان را در پشت درب در حیاط پارک کنند.
اینگونه درب‌ها از امنیت بالایی برخوردارند چرا که به هیچ وجه نمی‌شود آنها را با هل یا فشار دادن به داخل یا خارج باز کرد. نوع فلزی آن از استحکام بالایی برخوردار است و دارای پوشش‌هایی برای ضد زنگ زدگی و ضد هوا خوردگی است.
درب‌های ریلی چون مسیر و جهت بازشوی آنها به سمت چپ و یا راست میباشد، فضای کمتری اشغال می‌کنند و این مسئله برای ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری‌ای که فضای کمتری برای پارک خودروهای ساکنان‌شان دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.
امنیت بالا
درب ریلی از امنیت بالایی برخوردار است. این مسئله برای افرادی که می‌خواهند دربهای از نوع اتوماتیک یا معمولی آن بخرند یا  یک مزیت حساب می‌شود. چرا که آنها به راحتی با فشار یا هل دادن توسط انسان یا نیرویی بیشتر به هیچ عنوان باز نمی‌شوند.
تغییر کاربری آسان
درب ریلی حیاط را اگر از نوع معمولی باشد، به راحتی می‌توان با هزینه و دردسر کم به نوع اتوماتیک آن تبدیل کرد. بر خلاف دیگر درب‌های پارکینگ و حیاط اینگونه درب‌ها را نیازی نیست برای تغییر کاربری و اتوماتیک کردن‌شان تعویض کنید. بنابراین با خرید اینگونه درب‌ها چه نوع معمولی یا اتوماتیک آنها در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود.
عمر مفید طولانی
درب ریلی ساختمان به خصوص اگر فلزی باشد، عمر مفید طولانی تری نسبت به درب‌های از نوع دیگری دارد. درب و قطعات سازنده آن از بالاترین کیفیت ساخته می‌شود و چون به داخل و یا خارج دیوار باز و بسته می‌شوند با بیشترین فشار نیروی انسانی یا ﺣﻮادث ﻏﻴﺮ ﻣﺘﺮﻗﺒﻪ از بین نمی‌روند.
استفاده از درب ریلی حتی در زمان قطعی برق
از مزایای دیگر درب ریلی اتوماتیک استفاده از آن حتی در زمان قطعی برق است. این یک مزیت مهم اینگونه درب‌ها برای ساکنین است. اینگونه درب‌های اتوماتیک یک خلاص کننده دستی دارند که در زمان قطعی برق با فعال کردن این حالت دیگر هیچ نگرانی‌ای برای شرایط اضطراری وجود نخواهد داشت.
تنوع بیشتر
درب‌های ریلی از تنوع بیشتری برخوردارند. چه از نظر جنس درب و نوع آن، اینگونه درب‌ها انواع مختلفی دارند. بنابراین برای خرید درب ریلی باید دقت بیشتری داشته باشید تا آن نوع دربی که مناسب ساختمان خود می‌بینید، خریداری کنید.
درب های ریلی، مردم و سایر مشاغل
مردم درب ریلی را دوست دارند. این یک سخن بیهوده نیست. اجازه دهید برای درک بهتر این موضوع یک مثال بزنیم. تصور کنید به یک هایپر مارکت بزرگ رفته اید و خرید یک ماه کامل را انجام داده اید. هر دو دست شما پر است. چگونه می خواهید در را باز کنید؟
به محض اینکه به در نزدیک می شوید، درب ریلی تلسکوپی فروشگاه باز می شود. چه احساسی دارید؟ حال اگر خود شما هم برای منزل خود از درب ریلی استفاده کرده باشید چطور؟
علاوه بر مثال هایی که زده شد، بیمارستان ها، فرودگاه ها، هتل ها، مراکز خرید، اغلب فروشگاه های خرده فروشی هم از جمله مراکزی هستند که از درب ریلی استفاده می کنند.







:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: